Saturday 25 January 2020

ردیاب موتورسیکلت

نصب ردیاب موتور سیکلت امری عاقلانه است که این روزها انجام شود زیرا موتورسیکلت ها اهداف ساده ای برای سرقت هستند. سارقان موتورسیکلت معمولاً در ماه های تابستان حمله می کنند.
هنگام خرید ردیاب موتورسیکلت، اطمینان حاصل کنید که تمام عملکردهای لازم برای موتورسیکلت شما را دارد، زیرا همه دستگاه های GPS یکسان نیستند. ردیاب های موتورسیکلت به دو صورت نصبی و پرتابل موجود هستند. علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که سیستم ردیابی از جمله سخت افزاری که خریداری می کنید دقیقاً مناسب باشد، بنابراین در نصب ردیاب روی موتور سیکلت مشکلی وجود نخواهد داشت.

مراحل آسان نصب جی پی اس موتور سیکلت

گام اول. قبل از ادامه برنامه خود برای خرید سیستم جی پی اس موتورسیکلت، ابتدا تحقیق کنید. مشخصات محصول و بررسی ها را بخوانید تا به شما در انتخاب دستگاه GPS مناسب کمک کند.

گام دوم. درمورد موتورسیکلتی که می خواهید دستگاه خود را روی آن نصب کنید تصمیم بگیرید. هنگام نصب ردیاب موتور سیکلت، توصیه می شود مکانی را انتخاب کنید که در دسترس باشد و دید شما را مسدود نکند.
گام سوم.  با استفاده از یک کلید آلن ، آن پایه فرمان را شل کنید. اندازه کوه را طوری تنظیم کنید که متناسب با عرض میلگردهای موتور سیکلت شما باشد. یک تکه لاستیک وجود دارد، این همان چیزی است که شما به عنوان پایه برای ردیاب موتور سیکلت استفاده خواهید کرد. آن را به اندازه ای برش دهید که بر روی جعبه دنده ها جا بگیرد.
گام چهارم. لاستیک و پایه را روی دسته ها قرار دهید. با استفاده از کلید آلن، کوه را محکم کنید .
گام پنجم. با استفاده از درایور پیچ ، نگهدارنده را با پیچ های گنجانده شده ببندید و سپس در امتداد دستگاه GPS تا قاب صاف کنید.
گام ششم. کابل باتری را به ردیاب موتورسیکلت وصل کنید. یک سر کابل را به واحد ردیابی GPS وصل کنید در حالی که انتهای دیگر باید به منبع تغذیه موتور 12 ولت وصل شود. سوئیچ کنید دستگاه را و شما در حال حاضر آماده ردیابی موتور سیکلت خود هستید.

No comments:

Post a Comment