Sunday 5 January 2020

استفاده از ردیاب سالمندان برای حفظ ایمنی آنها


با کمک سیستم مانیتورینگ سالمند GPS ، از ایمنی والدین سالمند خود اطمینان حاصل کنید
شاید سوال شما نیز این باشد که ردیاب سالمندان چیست و چه کاربردی دارد؟این قابل درک است که هر زمان که در کنار والدین خود نیستید مرتباً نگران امنیت آنها باشید. شما حق دارید این کار را انجام دهید ، آنها خانواده شما هستند. بعد از همه این موارد آنها بر خلاف شما دیگر جوان نیستند. از نظر جسمی ، اکنون ضعیف هستند و کندتر حرکت می کنند در حالی که ذهن آنها کندی ذهنی را تجربه می کند تا جایی که فراموشی می گیرند، که نگران کننده ترین حالت است. خوشبختانه ، کاری وجود دارد که می توانید برای کمتر کردن نگرانی و خلاص شدن از شر این مشکل روی یک فناوری سرمایه گذاری کنید که به ایمنی عزیزان شما کمک کند. یک مثال خوب برای حفظ امنیت سالمندان، استفاده از جی پی اس ردیاب سالمندان است .
http://aratracker.com/Shop/List/5/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%86%D9%84%DB%8C

چگونه کار می کند: ایمنی سالمندان را با استفاده از ردیاب سالمندان حفظ کنید
جی پی اس ردیاب سالمندان بهترین وسیله برای ردیابی سالمندان است . لازم نیست همیشه با آنها باشید و از نظر جسمی قادر به نظارت بر ایمنی آنها باشید زیرا دستگاه به شما امکان می دهد حتی اگر دور از خانه باشید، زبانه ای از عزیزان خود نگه دارید. با استفاده از تلفن هوشمند یا دستگاه تلفن همراه متصل به اینترنت، می توانید حرکات آنها را در زمان واقعی مشاهده کنید.
مسن
اگر والدین سالخورده شما به دلیل زوال عقل ، بیماری آلزایمر یا مشکل حافظه مشابه مستعد ابتلا به سرگردانی هستند ، می توانید ویژگی موقعیت یاب را فعال کنید. این یک جی پی اس ردیاب سالمندان  برای ویژگی ایمنی سالمندان است که به شما امکان می دهد حصار مجازی را در اطراف یک منطقه خاص در نقشه تنظیم کنید به طوری که وقتی شخصی که ردیاب سالمند را پوشیده است، به عنوان مثال پدر و مادر شما در حال خروج از منطقه امن تعریف شده تشخیص داده شود ، دستگاه به شما اخطار می دهد.
سرگردانی یا بی نظمی معمولاً توسط افرادی که از اختلالات حافظه فوق الذکر رنج می برند ، تجربه می شود ، به همین دلیل حفظ ایمنی سالمندان با استفاده از ردیاب سالمندان یک امر ضروری است. اگر این اتفاق بیفتد ، ضروری است که آنها فوراً پیدا شوند تا از صدمه دیدن آنها جلوگیری شود. به همین دلیل ردیابی سالمندان برای ایمنی افراد مسن مهم است. این امر نه تنها به شما در نظارت بر حرکات آنها کمک می کند بلکه به شما کمک می کند تا در صورت گم شدن فوراً آنها را بیابید.
بنابراین هر بار والدین خود را در خانه تنها بگذارید احساس گناه نکنید. تا زمانی که برای والدین خود یک ابزار ردیاب سالمند دارید، می توانید راحت باشید و بدانید که در هر زمان می توانید با استفاده از ردیاب سالمندان، امنیت آن ها را حفظ کنید. با استفاده از چنین دستگاهی می توانید محل زندگی آنها را ببینید ، و ببینید آیا خطری آنها را تهدید می کند و یا احسانا به کمک شما احتیاج دارند و یا خیر؟ 

No comments:

Post a Comment