Sunday 2 February 2020

موارد استفاده از ردیاب های شخصی در زندگی



به دنبال انتشار سیگنال های ماهواره ای GPS برای استفاده عمومی برای مکان یابی و ردیابی سرویس ها در دهه 90 ، از جستجوی رستوران در یک منطقه ناآشنا گرفته تا پیاده روی در جنگل ، سیستم های GPS به یک ضرورت در زندگی ما تبدیل شده اند. ما تقریباً برای همه چیز شروع به استفاده از ردیاب ها به صورت روزانه می کردیم ، گاهی اوقات حتی فراموش می کنیم در آنجا وجود دارد. فن آوری های GPS طی سالیان متمادی توسعه یافته اند ، آنها به ما کمک می کنند  تا افراد، دارایی ها یا وسایل نقلیه را  با دقت بالایی مشخص کنیم. به خصوص پیشرفت های صورت گرفته در زمینه ردیاب های شخصی GPS  این امکان را برای ما فراهم کرده است که عزیزان خود را پیگیری کنیم و از آنها در حفاظت از آنها کمک کنیم.
http://aratracker.com/News/View/12/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86

ردیاب های GPS  نسبت به گذشته کوچکتر ، ارزان تر و مقرون به صرفه تر می شوند. آنها قبلاً فقط توسط شرکتهای بزرگ یا مشاغل بزرگ گران و دور از دسترس تلقی می شدند. اما در طی چند سال گذشته ، هزینه های ردیاب شخصی از والدین نگران گرفته تا مشاغل امنیتی شخصی بطور قابل توجهی کاهش یافته است. هر کس می تواند از آنها برای محافظت از نوجوانان یا مشتری های خود استفاده کند.

محافظت از افراد مهم در زندگی شما اولویت همه است. این که آیا این فرزندان ، پرسنل شما یا مشتری VIP است. شما مسئولیت تأمین امنیت و امنیت را نسبت به آنها احساس می کنید. می توانید از یک وسیله ردیاب کودکان و سالمندان و سایر افراد سالخورده تحت مراقبت که از شرایطی مانند آلزایمر یا زوال عقل رنج می برند تا نوجوانان ، کارمندان و وسایل نقلیه استفاده کنید.

دستگاه های ردیابی GPS از ویژگی های بی شماری برخوردار هستند که می توانید از آنها برای تأمین امنیت و حفاظت از مردم استفاده کنید. یکی از بارزترین ویژگی های ایمنی شخصی مناطق جغرافیایی حصاری است. کودکان ما همیشه در معرض خطر آدم ربایی یا گم شدن در یک مرکز خرید ، پارک یا هر منطقه شلوغ دیگری هستند. با ویژگی جغرافیایی ، می توانید مناطقی از پیش تعیین شده را تنظیم کنید که در صورت ترک فرزند شما از منطقه ، به شما هشدار می دهد. به این ترتیب ، حتی اگر در حال تماشای آنها نیستید ، از محل نگهداری فرزندانتان آگاهی دائمی خواهید داشت. در صورت آدم ربایی یا ناپدید شدن ، می توانید مکان دقیق آنها را در زمان واقعی با داده های تهیه شده توسط نرم افزار ردیابی ردیابی کرده و فوراً آنها را پیدا کنید.

برای افراد مسن ، ویژگی منطقه جغرافیایی حصار نیز بسیار ارزشمند است. به خصوص برای آنهایی که از یک شرایط رنج می برند ، مناطق از پیش تعیین شده احساس امنیت بیشتری را ایجاد می کنند. می توانید مناطقی را در اطراف خانه یا مناطقی تنظیم کنید که سالمندان از آن بازدید می کنند. ویژگی هشدارهای منطقه جغرافیایی هنگام ورود یا خروج از منطقه ، هشدارهای پیامکی را به تلفن هوشمند شما ارسال می کند. و ردیابی در زمان واقعی مکان دقیق سالمندان خود را در هر زمان معین برای شما فراهم می کند. دستگاه ردیابی GPS حتی اگر آنها سرگردان باشند ، ذهنی به شما می دهند زیرا شما قادر خواهید بود تا در اسرع وقت آنها را بازیابی کنید.

بیشتر والدین وقتی فرزندانشان راننده می شوند نگران نوجوان خود نیستند. آنها نگران هستند اگر بچه ها خیلی سریع رانندگی کنند یا کاری انجام دهند که خودشان را هنگام  رانددگی به خطر بیاندازند. دستگاه ردیاب ماشین که به درستی نصب شده است ، تمام اطلاعات را برای والدین ارائه می دهد تا نوجوان خود را مورد توجه قرار دهند. با داده های ارائه شده توسط بستر ردیابی ، والدین به داده های اصلی راننده مانند سرعت ، ترمز خشن و شتاب دسترسی دارند. این امر به آنها امکان می دهد فرزندان خود را نسبت به بروز عادتهای رانندگی بهتر و جلوگیری از حوادث احتمالی آینده هشدار دهند  .


یک دستگاه GPS می تواند برای اهداف تحقیق یا اهداف امنیتی نیز استفاده شود. کیف و چمدان گزینه های ممتازی با مکان های مختلف برای پنهان کردن دستگاه ردیابی است. دستگاه های ردیابی GPS که به این منظور کوچکتر طراحی شده اند و عمر باتری بیشتری دارند می توانند برای ردیابی حرکات بچه ها به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته استفاده شوند. علاوه بر فراهم کردن مکان در زمان واقعی ، بستر ردیابی GPS داده ها را تا 90 روز ذخیره می کند ، بنابراین می توانید به مکان دسترسی پیدا کنید تا بررسی کنید که در کجا بوده اند. این مهم است که والدین نگران از فعالیتهای اجتماعی نوجوان خود مطلع شوند.

دستگاه های ردیابی GPS برای ارائه حفاظت شخصی فوق العاده مفید هستند. بیایید نگاهی به ویژگی هایی که می توانید از آنها استفاده کنید برای ایجاد یک لایه امنیتی بیشتر برای شما عزیزان:
- ردیابی مکان در زمان واقعی
- مناطق حصارکشی
- دکمه وحشت SOS
- اعلان های SMS و Smartphone

برای والدینی  که به طور روزانه به کمی کمک اضافی احتیاج دارند ، با استفاده از یک دستگاه ردیابی GPS شخصی برای یافتن فرزندان خود این اطمینان را می دهد که دیگر نیازی به نگرانی نیست. دستگاه های ردیابی شخصی امنیت و امنیت لازم را در همه زمان ها فراهم می کند.

No comments:

Post a Comment